sköna söndag

Blev ganska bra igår ändå. Lyckades samla tankar och känslor på ett bra sätt när jag var ute på promenad och ringde R när jag kom tillbaka och sa som det var att jag inte hade en bra dag och att jag inte var go och glad och undrade om han ändå ville att jag skulle komma, vilket han ville. Och sen lyckades jag ändå koppla på goa-glada-lindafacet när vi var på grillfest hos hans kompisar vilket kändes bra. Sen var jag ju givetvis helt slut på kvällen men det var himla trevligt iaf. Hans vänner är riktigt trevliga och vi skrattade mkt. Tyvär visar R en del inte så attraktiva sidor när han dricker. Han blir ganska häftig i sina ord och blir högljudd och säger saker som får mig att känna mig obekväm och fundersam över hur han är som person egentligen. Han är väldigt beskyddande över sin familj och ffa sin dotter, vilket är helt förståligt, jag förstår absolut att hon är det vikitgaste i hans liv men hans sätt om det är ibland lite nästan obehagligt och har ju märkt även vad det gäller mig att han har lite för överbeskyddande och nästan kontrollerande tendenser. Fast det har jag pratat med honom om.
Stackarn han vet nog inte vilket ben han ska stå på. Jag berättar en massa hemskheter om mig själv och vill ha hans stöttning i det samtidigt som jag ber honom att inte prata för mkt om det, ffa maten, för då kanske jag börjar tänka på det när jag eg inte hade gjort det. Åh, så komplicerat. Vill ju ha stora trygga kramar av honom och berätta allt för honom men när jag gör det får jag ångest över vad jag sagt och tänker hela tiden på vad han tänker och hur förvirrad jag måste göra honom. Jag är ju hur snurrig och hur förvirrad som helst om mitt mående hur ska jag då kunna... äh jag vet inte. Känns som jag bara snurrrar in mig i mina ord och i det jag vill.
Sen ska vi ju inte bara prata om huruvida jag känner ngt för honom eller inte än.... Börjar jobba imorn och är nog ganska bra att vara ifrån varandra lite.
Hoppas ni har en fantastisk söndag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0