stöttning snälla

Ok kanske fånig nu men behöver lite stöttning i mitt kvällsintag, på bion då:
Halv kartong liten popcorn, 1 flaska cola, 2 gammaldags kolor, 2 vaniljfudge, kanske 10 gräddkola, 3 klubbor.
Det mesta känns ganska ok, förutom colan, fick den och popcornen gratis och var dum som tog emot dem men iaf.
Hatar att jag drack colan, bara en massa äckligt klibbigt socker som fortf känns i munnen och på tänderna. Och det förstorar allt det andra och känner mig som en äcklig valross just nu och vill bara en sak men vill inte.

Så snälla säg vad ni tycker, lite panik just nu och ska ju träffa R imorn och kanske att vi ska till stranden.

Men filmen var heeeelt fantastisk, vill se igen och igen.

Kommentarer
Postat av: Anni

Låter som ett alldeles normalt biotilltugg, ett lagom stort mellanmål. Antagligen betydligt mindre än vad "friska normala" människor skulle äta under ett biobesök.

2010-07-09 @ 10:44:38
Postat av: Lena

håller med föregående talare.. det är betydligt mindre än dem flesta äter.. jag har många bekanta som äter betydligt mer än så varje dag...=) jag tycker du gjorde rätt som "unnade" dig det.. stor kram

2010-07-09 @ 15:40:21
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: My

Håller med de båda tidigare inläggen. Helt klart att det inte var för mycket. Men om du tycker att colan förstörde det hela så ta bort den nästa gång. Bättre det och tillåta dig njuta av det du äter och ta bort det som gör dig osäker.



Stor kram!

2010-07-09 @ 18:15:19
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0