söndag/semester

Inte mycket att säga om dagen, legat på stranden hela dan och solat och badat och läst en massa. Simmade en runda (ca 400m i sjö från stranden till bryggan och tillbaka) men kunde givetvis inte känna mig nöjd över det, kunde ju simmat längre eller en gång till...suck... trött på mig själv så in i vassen... åt supergod fruktsallad och 2 mackor, inte va väl det för mkt men men i min hjärna fick det min mage att se gravid ut.
Varit hemma hos ma&pa ikväll och grillat och ätit glass, mumma och så mysigt har inte träffat dem på länge,  men tur att jag och ma tog långpromenad sen...suck....så jvla trött på mig själv som inte bara kan njuta.....
Hemma sent ikväll och gjort 135 situps men det enda som snurrar i hjärnan är siffrorna på ma's våg (kan inte ha en egen hemma, blir för fixerad)....suck...ja ni vet....
Nu hägrar drömmarnas värld, vill drömma om bra saker inatt
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0