Trött!!!

Har ett stort problem vad det gäller antideppen. Ökade dosen för snart 2 veckor sedan och ända sedan dess har jag varit såå trött och sömnig hela tiden. Går och lägger mig vid 8 varje kväll men får inte sova ordentligt pga att jag drömmer något helt hysteriskt hela nätterna, verklighetstrogna drömmar med mycket känslor och sen är jag oehört känslig för att vakna så vaknar flera gånger varje natt. Är riktigt jobbigt och känner att det påverkar min vardag och jobb. Gäspar hela tiden och är tung i huvudet. Tänkte först att det nog snart skulle gå över, vill ju inte ge upp men nu funkar det inte längre och dessutom så är tanken att jag ska öka dosen ytterligare på lör. Har försökt få tag på min psykiatriker men hon är sjuk. Ska till psykologen imorn och får prata med honom vad han säger. Suck, inte så lätt att känna någon positiv verkan av tabletterna när man är så trött hela tiden. Har ingen ork till nått. Och så använder jag mig givetvis av den sämsta av metoder för att komma ifrån trötthetskänslan, jag äter, äter, äter.......

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Hoppas du får en hyfsat bra kväll trots allt. Kram!

2010-02-24 @ 21:32:35
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0