Lagat mat....

Åh idag skulle jag bara verkligen ta det lugnt. Lämnade tillbaka filmerna och fixade att handla på ica, sen hem och såg fram emot slappe framför tvn och kanske en liten promenad. Kände mig sliten efter jobbet, mentalt helt slut. Och så ska jag bara gå till kylen och bre mig två korvmackor och vad ser jag då om inte att frysen står öppen :( och har gjort så hela dan :(((( åhhh vd jobbigt. Så fick helt enkelt bara ställa mig och laga en massa mat eftersom allt var tinat. Gav bort lite korv och bröd till grannarna och kokade sylt på bären.... hela kvällen som skulle gå i vilandets tecken har bara stressats bort. Grr inte som jag planerat.
Imorn ska jag på Hovturnen med Wille Crafoord o co, hoppas på en njutningsfull kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0