*hihi*

Lite fnissigt glad, fått pussa lite på K idag och det var sååå mysigt. Gav definitivt mersmak, mjuka fina läppar precis som det ska vara. Som ni kanske förstår så var det inte så krystat idag och det känns som om även våra samtal var på lite djupare nivå. Och han vill träffas igen ;), det är ju tur.

Maten idag har dock blivit lite tokig, inte så mycket alls av den varan faktiskt men har inte hunnit riktigt eller varit hungrig heller. Får ta igen det imorgon (utan att överdriva dock).

Douglas är i stort sett sig själv igen, han viftar på svansen och hänger med. Såå skönt, har gjort att jag verkligen kunnat njuta av dagen.

Är så sugen på att åka och köpa lite snygga underkläder imorn men har egentligen inte råd, skulle även vilja köpa mig ett par snygga byxor. Mina andra snyggebyxor är lite för stora för tillfället och jag vill ha annat än jeans på mig ibland. Kanske att jag ska ta mig till gymmet imorn och då är jag ju nästan halvvägs till väla ;).

Ett litet moln på himlen som jag gör allt för att förtränga är att jag i flera dagar nu skjutit undan tankar om mat och hets och jag är så rädd att monstret ska växa sig större och större för varje dag och när jag väl släpper efter så går det åt pipan. Har ju varit med om det så ofta förut. Vill inte nu, inte nu när jag träffar K. Vill vara sund och äta ordentlig mat och röra på mig och inte falla för frestelserna och rösterna inom mig som lockar och pockar med kanelbullar, ballerinakex, kladdkaka etc etc.
Herre, giv mig styrka och håll tummarna för att jag ska klara det..

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

hihi, vad spännande, klart du ska köpa lite fina underkläder!!!



Kramis!

2009-09-26 @ 23:47:54
URL: http://tretusenggr.blogg.se/
Postat av: Lillamy

Såklart jag håller tummarna för dig......men om du faller för monstret så bli inte besviken och arg på dig själv...försök se de dagar och stunder som du faktiskt klarat av och du kan fortsätta att vinna över de svåra stunderna eller hur? Jag tror på dig och din frömåga vet du:)

2009-09-27 @ 15:37:37
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0