söndagsplanering

Lyssnar på mitt älskade Spotify och skriver en lista för morgondagen. Men...var dock noga med att ej skriva att det är en att göra-lista för då vet jag att jag blir stressad och sätter press på mig att fixa allt. Så här har jag skrivit:
Söndag 18/10
(behöver ej göras i den ordning det står eller ens alls)
och sen har jag radat upp en massa grejjer.
Låter kanske fånigt att skriva så men jag måste göra allt jag kan för att försäkra mig om att jag inte blir stressad eller stimmig för då är det så lätt att det tar över och allt går i kras. Har ätit så mycket gott i helgen och vill verkligen bevara känslan av njutning och inte låta skulden och skammen ta över.
Nu ska jag öppna svt-play och se gårdagens Skavlan och förhoppningsvis få mig en lite rolig stund innan jag slocknar för natten.
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0