Tom

Tom. Tom i magen, tom i huvudet men samtidigt så full av äckelkänslor och ledsamhet inför mig själv och det värsta av allt en liten(inte så liten egentligen) stolt och lycklig känsla av att två dagar i rad kräkts efter rälig (bra skånskt ord) hets, eller hets vet jag inte överätning snarare. Kan inte ge mig den tillfredställelsen att ens kalla det en hets. Då hade det på något sätt varit ok med mitt beteende. Då hade jag kunnat tillskriva det bullimin. Men skämmas skall jag för att jag är en sådan ynklig person som inte gör något åt mitt liv, tar inte tag i träning och god diet. Hur svårt kan det va? Har kanske inte ens äs längre, bara jäkligt dåligt karaktär. Ont i halsen ont i huvudet och ont i själen och hoppas att jag imorgon skall kunna skippa ätandet och bara kräkas....Hur sjukt är det inte?
Vet inte vart jag ska vända mig för att få hjälp, känner mig så hopplös och äcklig.

Kommentarer
Postat av: "hejhej"

KämpaKämpa!

Såg att du hade kommenterat min inlägg som jag skrev på tant malins blogg, fint!

Jag känner igen mig i det du skriver, vet hur jobbigt det kan kännas. Ensamhet verkar genomsyra ditt liv liksom mitt men nu jävlar skall det bli ändring på det! =)

kramar

2009-05-26 @ 09:54:33
Postat av: Grete

Nån hjälp måste det finnas, nån hjälp måste du få! Du har en ätstörning, du måste få hjälp att ta dig ur det. Jag vill inte låta pessimistisk men det här är sånt man inte klarar själv. Vet inte vilket län eller kommun du bor i men en ätstörningsenhet ska det finnas, och dit vill jag att du söker dig!

Du ska leva ett liv inte föra ett krig. Maila mig gärna om du vill skriva av dig. Kramar

2009-05-26 @ 18:56:05
URL: http://gritted.blogspot.com
Postat av: Pee

Tack :)

Det hade jag verkligen. Jag rekomenderar alla att åka dit. Man behöver inte gå så djupt i sig själv som jag gjorde, man kan njuta av maten och lugnet bara med :)



Tråkigt att du inte mår bra.

2009-05-27 @ 10:50:56
URL: http://a-dirty-pretty-thing.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0