Orkar inte

Vet inte om jag fixar det här, vet inte om jag orkar gå till läkaren imorn. Pratade innan idag med tjejen från Amelia och hon var supergullig och otroligt kunnig  och hon peppade mig jättemycket men just nu känner jag att det blir övermäktigt. Jag orkar inte. Känner mig så ledsen och nedbruten och orkar inte fler nerderlag och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Orkar inte vara stark och stå på mig själv, har ingen ork kvar. Orkar inte heller inse att jag gått i 5 år och kanske mått dåligt i onödan men orkar inte heller bara fortsätta som jag gör nu.

Fått en massa filer och sidor av hon från Amelia med säkert jättebra information, men jag orkar bara inte.... Kan inte läsa. förstår inte, har ingen kraft.

Gråter och är jätteledsen och så känner jag tankarna komma smygande. Det blir mycket bättre om du går och kräks, allt blir mycket lättare då, all ångest, oro och alla tårar försvinner........................... men vet ju att det  inte löser något alls.

Fattar inte hur jag ska fixa det här. Det blir helt enkelt för mycket. Trött på att behöva fixa.
Vet inte vad det ska bli av mig.

Kan inte någon annan ta över.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Du behöver inte orka allt på en gång! Det gör ingen människa. Fokusera på en sak i taget; nu gäller det läkarbesöket imorgon och det kan du klara av. När du har varit där så får du besluta dig för vad nästa steg blir, ut efter vad du känner att du orkar med.



Du kan visst, även om det är grymt jobbigt och ångestfyllt, och även om det skulle visa sig att du har mått dåligt i fem år utan att egentligen behövt göra det, så har du ju massa år framför dig där du faktiskt kan må bra!! Och då spelar de "förlorade" åren mindre roll... eller?

2009-08-05 @ 22:37:37
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com
Postat av: T

HJärtat mitt, önskar så att jag kunde gett dej en baddarkram och all energi och styrka i världen!



Du är ju världens bästa och du är stark, en fantastisk person!!



Du kan Du vill och Du vågar!



Kram kram

2009-08-06 @ 06:29:15
Postat av: T

ÄLskar dej vännen min!

2009-08-06 @ 06:30:18
Postat av: Tokerina

Ta en dag och ett steg i taget!

Du orkar med än du tror.



Styrkekramar

2009-08-06 @ 08:06:30
URL: http://tokerina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0