Nattprat

Pratat med Anders i över tre timmar! Så himla mysigt och trevligt. Och han verkar faktiskt vara en riktigt go kille trots förra veckans fadäs. Han har återigen bett om ursäkt och övertygat mig om att han faktiskt vill ses. Vi får väl se vad som händer men motivationen till att åka till gymmet är iaf tillbaka. Tänk att jag ska behöva en karl i mitt liv för att sparka igång kroppen. Vi har iaf väldigt roligt när vi pratar och vi skrattar mycket, vilket är härligt, det behöver jag.

Skulle varit ute och stavat och gjort styrketräning hemma men det struntar jag i och tänker inte ha dåligt samvete heller för jag har haft styrketräning för själen istället i tre timmar.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Bra tänkt! Ibland behöver ju själen få sitt för att kroppen ska må bra, och andra gånger är det tvärtom!



Och som svar på din fråga så har jag inte varit hos min läkare än. Jag har tid först om någon vecka. Troligtvis kommer det väl vara som vanligt; d.v.s att han kliar sig i skägget (om han hade haft något, d.v.s.) och undrar vad det är för fel på mig och varför jag har så lågt HB.

2009-08-04 @ 12:09:14
URL: http://www.bullenstankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0