Lördag

Fortfarande ingen Hjalmar, har sovit skit inatt igen och känner mig helt slut. Jag som skulle komma utvilad tillbaka till jobb på måndag. Har ingen ro att vila heller riktigt, går omkring som en osalig ande.
Varit ute och letat igen och även pratat  med lite grannar. Så skönt ändå, fick jättebra respons från alla och alla förstod verkligen och lovade att hålla lite extra utkik. Har han inte kommit tillbaka imorgon ska jag sätta upp lappar.
Är så rädd att han ligger skadad och lidande någonstans.

För övrigt känns det faktiskt ganska bra. I två dagar nu så har jag kännt mig klarare i hjärnan än på mycket länge och inte så depressiv (om man bortser från Hjalmar då). Vet inte om det beror på att jag tagit tag i saker som prat med Ameliatjejen och läkarbesöket, att jag gråtit en hel del eller att jag mest fokuserat på Hjalmars försvinnande både fysiskt och psykiskt.
 Nästan så att det har kännts löjligt och onödigt att jag var hos läkaren.
Har iaf börjat med T3 idag så får vi väl se hur det fungerar.

Sen är jag körig som f-n i magen och nästan lite magkatarr-känsla. Det gör att jag känner ett konstant sug hela tiden och det är så svårt att känna om jag faktiskt är hungrig eller om det är magsyran som spelar mig ett spratt. Vill bara äta hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0