Förnekelse & lycka

Blir helt knäpp av alla som frågar hela tiden. Vad för typ av bil har du tänkt dig, vad får den kosta, vilken årsmodell etc etc? Vet att de frågar av omsorg om mig men JAG VET INTE, jag hade inga planer på att skaffa en ny bil imorse. Så, just nu tänker jag ignorera faktumet att jag måste köpa ny bil. Bara förneka att det hänt, att min fina bil är slut.
Förnerkar även all skit jag åt innan i 200km/h, det har inte hänt.

Var ute i regnet med vovven och båda kisarna förljde med. Det är lycka det, regnet strilar längst min kind och kisarna jagar varandra medans jag och Douglas äter blöta, söta björnbär i mängder.
Lycka lycka och jag ler vid blotta tanken på det.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Låter härligt med promenaden. Djur är ett helt underbart sällskap, verkligen ett levande lyckopiller. Bara genom att finnas:)

2009-08-31 @ 21:28:37
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0