sug

Åhhhh är så vansinnigt sugen, vill bara ha en total överätning.Vill äta allt, ALLT. Sviterna från igår sitter kvar och gör bara att jag vill falla dit igen. Men ska inte. Har unnat mig 5 dadlar men sen får det vara nog med sötsaker nu ska jag äta äggmackor och makrill.
 
Och så har jag gjort det igen. Fan också fan vad jag förstör för mig själv. Och inte gör det saker och ting bättre med min man heller, blir helt konstig och känslokall av hetsen och kräkningen. Bryr mig bara inte och det ger mig panik. Försöker intala mig att det bara är äs som ställer till det för mig och att jag egentligen har känslor för honom. Men just nu känner jag mig mest tom.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Äggmackor låter bra. Riktigt bra. Se till att äta dig mätt så du inte går småhungrig sen...

2013-01-09 @ 20:44:01
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Bundle

Ja du måste äta dig mätt hela tiden. Försök att få i dig 6 mål mat idag, gå och lägg dig i tid ikväll, så kommer du må bättre imorgon när ni ska träffas.
Hoppas det går bra. Stor kram!

2013-01-10 @ 08:29:32
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0