sliten efter en underbar vecka

Sliten idag. Trots att det den senaste veckan hänt en massa kul så är jag sliten nu. Hänt saker hela tiden och inte mkt tid över för återhämtning. Struntade i kören idag och är hemma och myser istället. Behövde det, bara få lov att vara lite. Hade jag bara gått på känslan hade jag endast haft sällskap av en massa överätningsskit. Så sugen på allt. Men kände efter lite till och frågade om inte A ville komma och hålla mig sällskap vilket han ville. Så sitter nu i soffan och lutar mig mot honom och försöker ignorera suget, går mkt lättare med honom här,
 
Har en helt underbar helg bakom mig. Vi skulle till Malmö för att se Tutankamon-utställningen och sen stanna över på ett hotell. Blev överraskad av ett jättefint hotell(typ det finaste i Malmö) och sen när vi kom till rummet trillade jag nästan omkull. Det var värsta sviten smyckat med rosenblad, champagne, choklad och frukter. Helt underbart, kände mig så älskad. Kan ju bara säga att vi inte gick från rummet på några timmar....
 

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Because you're worth it.
Kram

2013-01-29 @ 20:19:10
URL: http://osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Helle

Åh, vad jag blir glad för din skull!
Kram

2013-01-29 @ 22:16:36
URL: http://helleshorna.blogspot.se/
Postat av: Anni

Fantastiskt! Vad glad jag blir för din skull! Du är verkligen värd det. Och vad klokt av dig att välja killens sällskap framför överätandet. Det låter som om du verkligen är redo för ett förhållande nu?
OCh nej, jag ska inte till läkaren. Räknar med att bli utskrattad i fall jag skulle söka för huvudvärk. Jag har inget större förtroende för läkarkåren.
Kram på dig!

2013-01-30 @ 05:58:26
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Bundle

Men shit!!! Det låter ju helt fantastiskt. Åh vad härligt. Och bra att du väljer ett annat verktyg än bulimin när suget sätter in.
Massa kramar!

2013-01-31 @ 08:33:36
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0