no more carbs

Har sedan förra veckan totalt överätit nästan varje dag men i dag har jag nått totala toppen eller snarare botten. Fy fan vad jag ätit en massa har så jäkla ont i magen nu och vill bara en sak men ska inte. Nu får det vara stopp. Inga mer kolhydrater i form av hela limpor med smör och ost, kakor, bullar och godis. Vågar inte dricka vatten för då blir det för mkt, då kommer det rinna över. Ändå känner jag hur hela kroppen skriker efter vätska. Får nog vila lite och sedan satsa på att få i mig lite vatten.
 
Har sänkt ner lite på Lamotriginet den senaste veckan och även det verkar fungera :) Ska pausa lite i att sänka Zeldoxen nu, behöver nog få lite stabilitet och inte utmana ödet för mkt. Just nu känns det toppen(trots all överätning) och vill att det ska få vara så. Hoppas sänka Lamotriginet till 300 mg men det får ta sin lilla tid.
 
Har tänkt att skriva ett meil till min psykolog och berätta att jag har träffat en man och är lycklig. Tror hon blir glad för min skull.

Kommentarer
Postat av: Bundle

Kolhydrater binder mycket vätska, så det är bra att dricka ordentligt för att få ur sig allt så man inte bara blir uppsvälld.

Är så glad för din skull att du träffat en man. Är ni officiellt tillsammans nu? Ja, du vet vad jag menar ;) I vilket fall så är det jättekul, och jag hoppas att det ger dig en bra skjuts framåt att må så mycket bättre.

Kram!

2013-01-17 @ 22:28:57
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/
Postat av: Anni

Fast ta inte bort kolhydraterna för då finns det risk att du blir deprimerad. Kakor och godis kan man klara sig utan, men jag tycker att du skall fortsätta äta bröd, pasta, potatis od.
Härligt att höra att du är lycklig med din kärlek och jag tror också att psykologen skulle vilja höra om det.
Kram!

2013-01-18 @ 08:19:49
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0