Inte så uppiggande just nu

Godmorgon!
Ett tag sedan sist, har väl inte hänt så mkt precis. Har åkt på en förkylning och är lite sliten av det.
Maten fungerar väl sådär, blir väldigt mkt godis så känner hela tiden en äcklig sockrig hinna på tänderna. Varje dag tänker jag att jag inte ska köpa något men de flesta dagar slutar likadant. Tycker dock att det är ganska äckligt nu så kanske att jag kan hejda mig lite.
 
Ska på dejt idag igen med samma kille som förra helgen vilket ska bli kul, ser riktigt fram emot det.
 
Önskar att jag kunde säga att sömnen fungerar bättre men det gör den inte, måste ta tabletter för att det ska bli bra. Undviker det dock när jag har möjlighet att sova ut på morgonen även om det tar emot, kroppen vill så gärna ha de där tabletterna.
 
Tråkigt inlägg men känner mig ganske tråkig just nu.
Ha det bra mina fina vänner.
Kram
 
Förresten kom och tänka på en sak igår när jag såg en film om en man som skulle ta livet av sig. För ett år sedan tänkte, eller iaf ville jag göra det samma. Nu finns det inte på kartan, har trots allt kommit en  bra bit på väg även om det inte känns så alltid.
 
Bundle, har försökt i säkert en månads tid att läsa och kommentera din blogg men mitt internet stänger av sig varje gång jag går in på din blogg :(, bara så du vet så läser jag och gläds och lider med dig, kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Lycka till på daten! Kram

2012-09-15 @ 15:12:03
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: A

USch, finns inget värre än när man inte kan sova!! Hoppas att det blir bättre snart!
Kram!

2012-09-16 @ 20:13:34
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: Bundle

Hej Linda!

Vad gullig du är.
Hoppas dejten gick bra, spännande!
Kram på dig!

2012-09-18 @ 17:26:27
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0