Lyckorus

Så jävla glad just nu, lite vinrosig om näsan men så jäkla glad. Fått en grym lön(en del retroaktivt som blivit fel innan) och haft en jätterolig dag på jobbet. Den har väl inte varit så annorlunda egentligen mot så många andra men jag kände mig återigen alldeles lycklig när jag körde hem.
Sen gjorde jag något mkt onödigt i mitt lyckorus och åt en massa bullar och kakor på jobb och fortsatte i bilen hem vilket resulterade i ett besök på toan när jag kom hem. Men efter förstärktes bara lyckokänlsan.
Så nu sitter jag här jätteglad med ost, päron, nötter och ett stort glas vin framför mig(inne på mitt andra). Ikväll tänker jag unna mig detta. Känns som jag skulle kunna bli förälskad ikväll och mitt liv känns hoppfullt.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Så gott!!!

2012-11-24 @ 18:58:48
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0