HAR INTE RÅD!!! med en ätstörning

Fortfarande mätt efter gårdagens överätning. Sovit bort hela förmiddagen för att komma ifrån oron och för att slippa tänka på mat. Så skönt, känns bättre nu.
Nu måste det bli ett slut på det här, jag kan helt enkelt inte köta en massa. JAG HAR INTE RÅD!!!

Ska om en stund in till stan till T som ska ha kalas. Innan kändes det som det skulle bli helt omöjligt att genomföra. Sitta och vara trevlig med hennes släktingar är väl inte det jag klarar av allra bäst idag. De är jättetrevliga men... ni vet. Men nu känns även det bättre. Tänk vad sömn kan ordna upp saker.

Nu bestämer jag mig, inget mer skräpköpande utan göra övningar varje dag. Japp så får det bli, bestämt absolut.

Kommentarer
Postat av: Anni

Och en massa bra mat varje dag! Det låter väl bra, det klarar du! Själv äter jag godis som efterrätt till lunchen, men jag tror att jag lyckats hålla det på en lagom nivå. Än har jag inte ångest i alla fall.

Ha en riktigt bra helg!

Kram

2012-03-10 @ 13:44:49
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: S

Låter som en bra ide med övningar varje dag. Lägg till regelbundna måltider så kanske måendet kan bli lite bättre. Sömn är verkligen det bästa, det kan få en att se klart, slippa ångest och få motivation tillbaka.

Varför äter du Zeldox? Hur känns det nu när du slutat?

Hoppas du får ett trevligt födelsedags firande



Kramar <3

2012-03-10 @ 16:39:22
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Å jag känner igen mig så.. har inte heller råd med skiten längre!! denna månaden blir riktigt tuff.



Hoppas det blev ok hos din T. kram!!

2012-03-10 @ 18:38:30
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0