blodtrycksfall

Fick sådant jäkla blodtrycksfall igår em och det satt i tills jag gick och la mig. Trol pga att jag inte tagit litium, den är blodtryckshöjande. Men det har gått över till idag.

Min psykolog var glad över att jag slutat med litium då hon tycker att det inte var helt rätt att sätta in det så snart.
Bra möte med henne idag, förra veckan kunde jag ju inte vara kvar pga min trötthet kunde knappt hålla ögonen öppna. Men idag gick det bra som sagt. Pratade med henne om DBT och att jag inte var så intresserad av det just nu och då visade det sig dessutom att hon precis fått ett meil av dem om att de inte kunde ta emot mig för tillfället då de fokuserade på dem med självskadebeteende. Så det löste sig ju bra. Hon skulle höra med sjuksköterskan på äs-teamet om jag kunde få hålla kontakt med henne ang maten. Har ju kommit en bra bit på väg men skulle behöva lite stöttning och råd.

tillägg
Glömde ju säga att vi har bestämt att att vi ska glesa ut besöken hos henne, varannan vecka till en början. Känns bra och skönt att vi tog beslutet tillsammans. Inga övergivningskänslor alls.

Kommentarer
Postat av: sofia

Ibland kan det vara lite jobbigt att ha allting hemma. Har ju alltid ett lager med blockchoklad, mörkchoklad, vit choklad, mjölkchoklad, olika nötter OSVOSV som kan tänkas behöva. Vi har fullt med sådant här hemma! Oftast går det bra, men ibland händer det att jag äter på tok för mycket. När jag börjar trisstess äta för att jag ine vet vad jag ska hitta på.

Det går nog rätt bra eftersom jag inte har förbud att jag inte får äta utav det.



Jag tar lergigan bara på kvällen, för att sova när jag väl somnar (så somnar jag lättare också)

men tror inte det är värt det... jag är helt väck. bara sover och sover och sover... :/

2012-03-01 @ 17:32:17
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: S

Usch för blodtrycksfall, hoppas du slipper det igen. Kan man bara ta bort litium så där? kommer du inte må dåligt av det?



Va skönt att det löste sig med DBTn, känns det bra med äs enheten och hjälp med maten? Tror att det är bra att få lite extra hjälp med maten från någon som har kunskap kring ätstörningar.

Kram på dig vännen

2012-03-01 @ 18:58:43
URL: http://fartenilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0