terapi och mediciner

När ska det ta slut egentligen? När ska jag inte känna mig stressad, orolig och rädd hela dagarna på jobb?
Vad kan jag göra förutom att försöka peppa mig själv hela tiden? Kommer det någon gång bli annorlunda och vad kommer att krävas? Kan jag bli hjälpt av mediciner? Kan terapi hjälpa? Gått i massor av terapi och ätit en massa tabletter och ändå står jag där jag står idag.
 
Idag var det jobbigt igen. Inte så mkt ångest men kände mig stressad och pressad och började darra på händerna. Då mitt arbete kräver en hel del finmotorik så ställer det till det för mig och inte kan jag prata med någon om det heller. Det snackas så mkt skit. Försöker dock ge mig tillåtelse att inte få ångest av att be om hjälp även när det är saker jag borde kunna.
 
Gjorde det onämdbara idag för första gången på jag vet inte hur länge, gav ingen tillfredställelse eller lugn.

Kommentarer
Postat av: Helle

Många varma tankar och kramar till dig min fina internetvän och partner in diagnoses <3.

2012-07-09 @ 21:05:03
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: A

Känner likadant! När ska det ta slut egentligen? Alla dessa mediciner och all denna terapi...och så har man inte kommit nån vart...
Kram!

2012-07-14 @ 19:43:36
URL: http://annmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0