rostemackor med smör och sylt

Maten blir jobbigare och jobbigare. Det är inte en minut eller ens sekundt utan att jag tänker på mat. Föll litegrann dit idag. 6 rostemackor med smör och sylt. Ingen katastrof och ingen kompensation men trots det jobbigt som f-n. Gick och la mig efteråt och sov 1 timme. Efter det orkade jag kravla mig upp och ut en sväng med vovven. Ingen kraft till långpromenad så har väl varit ute med henne totalt 30 min. Varken vill eller orkar röra på mig.

Fortsätter läsa i Mattillåtet. Den e väldigt detaljerad, man blir ganska trött av att läsa den. Men mkt klokt i den, kan det verkligen fungera? (Vill jag att det ska fungera? )

Ingen som ringt idag och jag som varit på helspänn hela dan för det, hoppas verkligen att hon ringer imorn.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad jobbigt att gå och vänta på samtalet. Du kanske kan ringa själv igen?

Och du, bra gjort att inte kompensera!

KRAM

2012-01-31 @ 17:56:51
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0