:)

Haft en bra dag idag :)
Städade lite på fm och sen kom min bästa T hit och hon stannade till fem. Vi har gått långpromenad, fikat med scones (perfekt då allt smör gick åt) och pratat pratat pratat. Visst ett tag kände jag att ögonen inte hängde med när munnen skrattade men överlag så har det varit en toppendag.
Dessutom är det dag 2 som jag lyckats stå emot äs. Jobbigt har det varit men jag har ändå stått emot.
Hoppas jag ska kunna stå emot ikväll också, kvällarna är värst för mig. Tror vinet kan hjälpa lite. Det är som att jag kopplar av lite på kvällen, släpper lite på all den kontroll jag har på dagen och då passar äs på att komma fram.
Vill inget hellre än att bara hetsa hetsa just nu men har inget hemma och har druckit vin så kommer ingenstans heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0