Ångesten är tillbaka

Ångesten river i mig. Jag som varit befriad från ångest ett tag nu kan inte fatta att den kommer tillbaka. Fan också kunde den inte bara stannat borta. Kan inte koncentrera mig på något och känner mig irriterad på allt och alla. Varit i stallet idag men det var bara stressande, trodde det skulle ta udden av ångesten men det blev nästan tvärt om :(
Satte mig på bollen ett tag för att se om det hjälpte och visst det hjälpte när jag satt på den men sen kom ångesten tillbaka så snart jag slutade studsa. Ska till sjukgymnasten om ett par timmar men vill inte dit. Vill bara hetsa men vill ändå inte. Vill ha det som hjälp att bli av med ångesten, men är inte sugen (!!!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0