Glad

Varit på jobb idag igen. Det är sååå skönt att ha något att göra, att känna att man är behövd och gör ett bra jobb. Känt mig glad idag med, blir glad av att vara där :).

Sen är det det här med sug, vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till att inte känna något direkt sug. Köper saker fast jag inte känner för det, äter det fast jag inte känner för det heller. Det hade ju bara varit att inte handla eller äta men det klarar jag inte det heller. Som sagt vet inte hur jag ska förhålla mig till det och bete mig. Låter så löjligt men vet inte bättre.

Har fått tid till en ny läkare om 2 veckor men vet inte vad jag ska dit och göra, just nu känns saker och ting bättre. Tror själv att det har med arbträningen att göra men tänkt om det ändå är litiumet som börjat verka. Ska nog avboka och avvakta lite, likadant känner jag med dbt'n kanske ska avvakta med det också. Får väl vänta och se när jag blir kallad och ta beslut då, mkt kan ju hända fram till dess.

Kommentarer
Postat av: A

Avboka inte än, för mkt kan hända på två veckor och det är bättre med ett läkarbesök för mkt än ett för lite.



Har skickat mail med lösen!



Kram!

2012-02-17 @ 19:34:04
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: sofia

Det är jätte bra och starkt utav dig :)

Detsamma, hoppas du får en fin fredagskväll! Ska du göra något speciellt?



Vart arbetstränar du? Kram!

2012-02-17 @ 20:51:15
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: S

Härligt med en bra dag gumman njut av den. Förstår att det inte är lätt att veta hur du ska förhålla dig till den nya känslan. Försök att inte tänka på det, njut av att det fungerar bra med arbetsträningen istället. Så skönt att du kan känner dig behövd, det behöver vi för att må bra.



Tror du inte att det är bättre att behålla läkartiden? Man vet aldrig när man får en ny annars. Läkare verkar ju vara så himla upptagna hela tiden.



Jag tycker du ska proppsa på att få en tid med någon på ästeamet, bara så du kan få ett schema att gå efter. Det är skönt att veta hur man ska hantera maten i vissa situationer annars.



Kämpa på och glöm inte att ta hand om dig själv!!



Kram

2012-02-17 @ 21:51:59
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: sofia

Sjunger du i kör? :) vad kul!

2012-02-17 @ 21:58:36
URL: http://coconat.blogg.se/
Postat av: Anni

Det är svårt att bryta en vana. Det är inget konstigt eller löjligt med det!

Säger som de andra, kan det inte vara bra att behålla läkartiden för säkerhets skull?

Iväg med dig och träffa Jenny nu!

Kram

2012-02-18 @ 09:25:58
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0