ensamhetskänslor

Ensamhetskänslorna har kommit över mig något grymt de senaste dagarna. Tror det har med att göra att jag ska ha semester och inte har någon att dela varje dag med. Ska ju iväg med min bästis men det är bara 2 dagar. Vill inte vara själv, inte alls.
 
Varit på dejt idag och av någon konstig anledning fick det bara mig att känna mig än mer ensam. Han var inget för mig och är så trött på att leta. Så trött på att inte känna något. Inte ens nervös eller lite pirrig innan.
 
Åt över min förmåga igår och mådde så illa imorse, trots att magen var tom så mådde jag så illa att jag kräktes. Inte kul alls, min mage är inte så glad på mig. Så nu blir det nya tag (igen), inget mer snask och skit. Måste det för att magen ska må bra och för att jag ska kunna sova bra och för att jag inte ska ha sådan ångest. Måste och nu sitter jag ändå här och dividerar med mig själv huruvida jag ska köra till affären och köpa smågodis. Men ska inte.

Kommentarer
Postat av: A

Känner igen det där med ensamhetskänslor, brukar också komma över mig i full kraft just på semestern.
Kram!

2012-08-19 @ 17:52:07
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: A

Nej, tyvärr vet jag oftast inte vad som utlöser dessa attacker. Har ju en ganska svår ibs och magen lever lite sitt eget liv...

2012-08-19 @ 18:09:55
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: Anni

Jag känner mig ofta ensam fast jag har familj. Samtidigt förstår jag ju att du vill träffa någon, men att det är svårt när man inte mår så bra. Hoppas att du får en riktigt skön semestervecka i alla fall.
Kram!

2012-08-20 @ 10:16:10
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0