mer än ok

God eftermiddag
Haft en helt ok dag idag, eller kanske snarare mer än helt ok.
Har träffat nya läkaren och fått många frågetecken uträtade. Min nya medicin heter Zeldox och jag ska prova mig fram lite med den. Ska ta den på kvällen tillsammans med mina vanliga sömnmediciner och när jag känner att sömnen inte är "perfekt" så kan det vara dags att öka Zeldoxen.
Mkt tankar och känslor idag med men imorn är jag "ledig" :) från psyk och ska dit igen på torsdag för psykologen. Har satt mig på en strikt budget tills jag får nästa lön och av den har jag 50 kr kvar och jag har allt jag behöver hemma i matväg så behöver INTE handla nått. Började ju bra idag med att jag köpt en påse maränger och digestive bars men har inte ätit allt än och tror faktiskt inte jag kommer att kräkas även om/när jag ätit upp allt.

Lite rädd är jag allt för att denna medicin ska fungera, vem e jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0