hehehe...lista

2 dagar utan....hehehe (lite nervöst skratt)  skönt och bra men vågar inte riktigt tro på att det är beständigt. Och det värsta med att jag inte vågar tro är att jag blir så mkt mer kontrollerad och planerar min mat in i minsta detalj och tar hellre liite mindre. Men hoppas ju på att det ändå kommer vara lite mer avslappnat nu vill faktiskt verkligen inte varken gå ner eller upp just nu... och hur ofta känner man så!!!! Det enda jag vill är att tighta till magen lite lite ;)

Vi har ju pratat om det här med listor innan och dess vara eller inte vara men i förrgår skrev jag iaf en göralista...

plocka höstpynt X
göra krans X
höstpynta X
städa låda 1
                2
klippa gräset X
studsa på pilatesboll X
rulla med piggboll XX
se Soryama M
se brother & sisters säsong 2
sticka handledsvärmare bruna X
                                  
grå
sticka benvärmare/raggsockar
laga klänning X
måla naglarna XX
skicka fråga till arbetskamrat X
meila körledare X
prata med mamma X
fixa kryssboll X
rensa ogräs
dammsuga
kamma vovven X
lägga ut annons på blocket
vila XX
reklamera mina fiiina eccoskor :(X

om sol:
läsa
sola
vila
ligga på rygg i gräsen eller mossan och titta upp

om osoligt:
allt som är skönt:
kela med kise X
              kise X
              vovve X
sluta ögonen för en liten stund
andas
sitta på en stubbe


Och ja man får lägga till saker, som är bra eller som man gjort som inte står på listan, i efterhand :)

Nu ska jag till sjukgymnasten och sen ska jag bli bjuden på lunch av en vän :)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh, snälla vännen, TVÅ DAGAR ÄR JÄTTEBRA!! Du måste försöka fortsätta på det här spåret nu... Sysselsätt dig, analysera när tankar kommer.. You can do this woman! Håller femton tummar (om jag hade så många)! <3

2011-09-23 @ 11:23:58
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: Tokerina

Jag hoppas du får sol så du kan göra de tre punkterna!



Önskar dig en skön helg.



Kram

2011-09-23 @ 11:31:28
URL: http://tokerina.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Aaaahh du är ju bara för bra, två dagar<3 Och nej, det finns inget bättre än när djuren gosar in sig så nära de bara kan (helst PÅ en haha!!). De alstrar så mycket värme.



Inte så dumt att skriva en lista sådär.. Brothers and sisters är faktiskt riktigt bra!



Förresten, hur känner du när du och en vän ska luncha tillsammans, känns det jobbigt eller bara bra? KRAMAR

2011-09-23 @ 12:39:14
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0