Bloggomania

4 inlägg idag, detta nr 5, vet inte var alla ord kommer ifrån och varför jag känner att det inte räcker att bara tänka på dem utan att jag vil printa ner dem. Är väl bara det att det är så vansinnigt mkt, ofattbart mkt som händer just nu och dettta är enda sättet att på något sätt strukturera upp hjärnan lite. Hinner liksom inte med att skriva för hand på papper innan tankarna är på väg någon annanstans och nya tankar dyker upp.
Hoppas ni har tålamod med mig, kommer nog snart lugna ner mig...kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Klart vi har tålamod, i alla fall jag :) Det brukar vara skönt att skriva ner när tankarna och känslorna är röriga, så hjälper det att skriva här så är det ju bra. Vi vill ju veta hur det går för dig också, vi som läser regelbundet. Hoppas att allt ska bli bättre snart, ta en stund och dag i taget! Kram

2011-09-10 @ 22:47:51
Postat av: Jenny

Hej igen, du behöver inte alls lugna ner dig med inlägg, det är roligt med uppdateringar ofta tycker jag:) Blir mer att kommentera då också.



SV: Haha! Jamen jag vet ju att det är så man tänker. Hur många ggr har jag inte varit inne på någon nyfrisk tjejs blogg och läst liknande insikter och bara "fucking bitch, stick och brinn!" och blivit förbannad:)



Jodå, jag har faktiskt hittat på en hel del saker sedan sambon åkte i fredags. Väldigt olikt mig egentligen, jag känner mig nästan lite chockad (ska INTE skriva någon insikt nu haha). Men det går riktigt bra att vara själv. Hunden har han med sig eftersom det är en jaktresa han är på.



Idag funderar jag på att följa med min lilla mamma till Väla köpcenter i Helsingborg och hälsa på min syster som jobbar i klädbutik där. Jag både orkar och orkar inte, men det kunde vara skoj.



Kram på dig vännen, hoppas du mår ok idag!

2011-09-11 @ 06:56:41
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Du har så otroligt mycket omkring dig nu. Det är väl jättebra att du kan formulera tankarna i skrift.

Gällande din fråga i förra inlägget så tror jag du skall tänka om lite. När man tar ett beslut går det inte alltid att veta vad resultatet kommer att bli. Det kanske känns som om du står still eller går tillbaka i o m sjukskrivningen, men effekten kan också bli att du får möjlighet att utvecklas som människa. Och det om något är ju ett steg framåt! Tänk inte så mycket på vad du BORDE göra, utan fokusera på vad som känns rätt just nu. Och vad du orkar med!

Stor kram till dig!

2011-09-11 @ 08:30:53
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0