Galet glad vovsing

Gomorron.
Skulle sovit i Malmö inatt egentligen men efter att ha legat och stirrat upp i taket en timme så körde jag hem istället. Så glad att jag gjorde det då sovit bra inatt igen :) så sakteliga börjar jag komma ikapp med sömnen, uppe i 7 timmar nu :)

Fick hem vovven precis och hon blev helt galet glad över att se mig, var så härligt att få känna att någon älskar en så mkt att denne blir helt tokigt glad och hoppar och studsar i 20 minuter <3 <3 <3

Var mkt trevligt igår, var på en träff med andra som jobbar med samma sak med föreläsningar, god mat och mkt prat. Kände dock e halva tiden hur jag började gå upp i varv så tog fram min lilla antistressboll (gjort en boll med garn innuti och tyg runt om) och satt och klämde på den. Fungerade ett tag men i slutet blev det jobbigt och kände hur jag nästan satt och vibrerade på stolen, fick trycka in naglarna så hårt jag kunde i handen för att kunna sitta kvar.
Men som sagt var mkt trevligt även om jag skakade som ett asplöv när jag kom därifrån. Fick slängt ut lite krokar om jobb och så men önskar samtidigt att ingen hör av sig, orkar inte ta några beslut.

Idag skiner solen och jag hade gärna spenderat hela dan inomhus men ska sen ta mig ut i skogen istället. Känner en hets bygga upp i kroppen och längtar och planerar.... Kanske den krispiga höstluften kan distrahera.

Kommentarer
Postat av: My

Godmorgon vännen. Låt inte hetsen få tag i dig idag. Det räcker med att "han" fick mig. Jag önskar verkligen att du klarar stå emot. Tänk på känslan som kommer efter hetsen, det är inte värt det!!! Verkligen inte värt det.....!!



Stor kram!

2011-10-09 @ 11:33:01
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Jenny

Gomiddag!

Det låter ju som en helt ok dag i malmö, kan faktiskt vara skönt att komma iväg sådär ibland..:) Synd att du varvade upp efter en stund där, men det är ju sånt som händer. Det verkar som att du "skött dig" alldeles utmärkt efter omständigheterna<3



Tänkte på det, när du går upp i varv, pratar du mycket då också? Jag är helt otrolig, drar iväg i milslånga meningar och resonemang, tar på mig alldeles för mycket, lovar mer än jag dagen efter kan hålla osv. Såna spontana saker och uppdrag jag tar på mig som jag sedan inte kan föra i hamn när jag känner mig deprimerad.



Det kan vara oerhört frustrerande..!!



Kramar på dig, hoppas höstluften gjorde susen. Och ja...våra små vovvar.. de är så underbara!

2011-10-09 @ 12:11:12
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack...

jo jag har forts kontakt med terapeuten men via telefon.. men nånstans i det här så är det fortf skönt o prata med honom men jag mår lika f-n dåligt.. o jag förstår inte.. även om jag har alla svaren rätt framför mig.. men jag ville inte gå ner mig, känner mig så deprimerad o grå.. trist.. men hoppas o vill ju att det ska vända.. men vet inte om jag orkar vända det.. kram

2011-10-09 @ 13:32:14
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Anni

Tack för tipsen. Jag måste köpa garn, för stickning tror jag kan fungera. Bara att ha något för händerna. Idag blev det svampplockning, det funkade ganska bra.

Vad glad jag blir att du verkar ha haft en bra dag i Malmö. Jag blir lite nyfiken på vad du jobbar med, men det behöver du förstås inte svara på. Och vilket härligt välkomnande av vovven!

Kram

2011-10-09 @ 16:17:21
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0