Emma Igelström

Tips kanal 5 kl 19, 4 stjärnors middag med Emma Igelström som värd idag.

Kommentarer
Postat av: Bullen

Blir både glad och ledsen över att du känner igen dig i så mycket av det jag skriver.



Glad för att jag inte behöver känna mig ensam, men samtidigt ledsen för att du också gått igenom det helvetet...



Kram!

2011-10-25 @ 20:22:54
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/
Postat av: Anni

Tack vännen. Det är ingen fara egentligen, kommer aldrig göra något åt impulsen, men det är så tröttsamt att den alltid finns så nära.

Var programmet bra? Skall se om jag kan playa det.

Angående vinet så har en av mina läkare sagt att det inte finns någon medicinsk fara med att dricka ett glas vin om dagen. Hon föreslog tom det som ett sätt att få sig kalorier. Så drick ditt vin med gott samvete när du känner att du behöver det.

Ha en riktigt bra dag nu!

Kram på dig

2011-10-26 @ 08:55:29
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0