bäckmörkt

Då är det bäckmörkt ute igen och det känns som klockan är minst 10 på kvällen. Inte i kroppen men hjärnan blir lurad av mörkret.
Har lyckats få med mig en på bio ikväll dock ingen middag så har suttit här som vanligt i min soffa och ätit middag själv. Sååå sugen på ett glas vin men går ju inte då ska köra till stan om dyp en timme, en lååång timme.

Återigen ensamhetskänsla i hela kroppen och ångesten kommer krypande.

Besvikelsen äter mig som vanligt på alla olika sätt, försöker se objektivt på saker och inte dra förhastade slutsatser.

Vad har ni gjort denna höstiga söndag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej fina du, hur var det på bion igår? Vilken film?



Senast jag gick så såg jag Bridesmaides och den var ju himla kul faktiskt!



Igår var jag i Halmstad hela dagen.. handlade, strosade. Också själv. Men just igår kändes det helt ok.



Hoppas du får en fin söndag, för höstigt det är det! Killen är engagerad i en styrelse och idag ansvarar han för fikat där, vilket indirekt innebär att JAG också måste hjälpa till att bre mackor och allt annat. Och då snackar vi över 100 dubbelmackor! Suck, vad är det med folk? Måste de fika? hahahah. (det gör jag också nuförtiden så jag kan inte säga något;))



KRAMAR

2011-10-30 @ 07:21:03
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0