Svagheter

Vinet har än en gång räddat mig från demonerna som kommer i form av hets och överätning. Kan inte ta mig någonstans med vin i kroppen :) eller :( som det känns just nu.

Sen jag skaffat mina första glasögon nu för några veckor sedan har jag av någon anledning sett mig som ännu mer svag, klen och ej önskvärd som person.

Ätstörd
Bipolär
Deprimerad
Ångestfylld
Glasögonorm
Har ibland jvlig pms
Uttöjt korsband
Senhinneinflammation i handled emellanåt

Vem skulle vilja ha en sådan? Oavsett om det är en arbetsgivare eller en man. Vem skulle vilja ha en med de fel och bristerna?
Kan uppfattas som ytterst löjligt med sådana tankar men de finns där och har etsat sig fast och vill inte ge sig av.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hallu.. Det är inte löjligt att ha de tankarna. Däremot är det ju otroligt ledsamt/synd att du tänker och känner så:(



Jag tror det är viktigt att se allt det positiva med sig själv också, för att liksom väga upp de negativa tankarna som psykisk sjukdom för med sig.



Kram<3

2011-11-19 @ 10:30:25
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0