Ni e viktiga för mig

Är i Malmö och ska se Melissa Horn vilket ska bli trevligt. Lagom deppigt för min smak ;)

Hade en riktigt jobbig förmiddag och visste inte om jag skulle kunna ta mig iväg över huvud taget. Hade sådan ångest och ville egentligen ta en atarax men vågade inte då jag skulle köra bil.
Så försökte genom att studsa på pilatesbollen och krama mina stressbollar ta udden av det.
Körde iaf iväg men körde inom affären och köpte smågodis kände att jag bara var tvungen att ha någon ångestlindring i bilen så att jag inte skulle vända och köra hem igen. Fungerade faktiskt ganska bra och kom ner ok. Köpte även Mc Donalds på vägen så att jag inte skulle vara alltför hungrig när jag kom fram.

Tack alla för era goa kommentarer och för att ni tänker på mig, blir så glad för det och gör att jag känner mig mindre ensam och iom det mindre benägen till verkligt destruktiva saker och tankar.
Ni e viktiga för mig.

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh jag älskar Melissa Horn!!! Va hon bra?

Jag finns här o läser även om jag är dålig på att kommentera...

Stor kram

2011-11-13 @ 10:13:49
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: Eriiza

Vad skönt att du kan finna styrka genom bloggandet, bloggar är faktiskt mer givande än många tror.

2011-11-13 @ 14:22:53
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: My

Du har mail....

2011-11-13 @ 20:36:26
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0