hungrig förbannad tiger

Fy f a n viken helg jag haft... Ångensten har rivit i mig som en hungrig förbannad tiger. Och inte har jag kunnat stilla den med mat heller. Min trygghet i livet har ryckts undan från mig och jag vet inte vad jag ska göra av med mig själv. Mitt mest pålitiliga verktyg finns inte att ta till.
Känslorna och ångesten tar över totalt och känns som om allting kommer gå åt helvete

Skrev en hets-matlista igår och det lugnade faktiskt lite, skrev den för att inte glömma och för att slippa ha alla önskemål i huvudet.

Hade ju en period för några eller många veckor sedan en liten paus från äs och det var i samband med att vi satte in Zeldoxen, kanske är läge att höja den? Ska träffa min läkare den 6e dec så får ta upp det med henne då. Håller på att höja Lamotriginen just nu så ska väl inte göra för mycket förändringar på en gång men ändå. Känns som om jag aldrig kommer bli frisk från någonting eller ens må bättre så länge som äs finns där.

Läser min blogg just nu och har kommit till mars. Så många ord jag sprutat ur mig men har ändå svårt att ta mig själv på allvar. Men visst har jag mått sämre från det att jag först sökte hjälp för ett år sedan eller snarare innan, det var ju det som fick mig att söka hjälp. Vet inte om jag mår ännu sämre nu än innan men det får jag väl se iom att jag läser mer och mer.

Kommentarer
Postat av: Anni

Å det kan jag känna igen mig i. Bäst vore väl om man klarade av att möta sina demoner, men vad gör man när de blir övermäktiga?

Låter bra att ta upp medicineringen med läkaren.

Kram

2011-11-21 @ 13:36:22
URL: http://anniavhen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0