hata mig inte

6 kanelbullar och 1/4 kladdkaka med grädde senare sitter jag i soffan utan ångest men med en värkande mage. Mår illa men tänker inte kräkas.
Finns ju alltid ett alternativ men ikväll fanns det inte tillgängligt.
Hata mig inte för det.
Har iaf flyttat tillbaka resten av de pengar som blev över och köpte faktiskt även saker jag behövde som ägg, mjölk, leverpastej, bananer och tomater. Allt för att försvara att jag faktiskt åkte och handlade.
Men kanelbullarna var riktigt riktigt goda, kladdkakan sådär.
Vill bara träffa min psykolog så snart som möjligt och torsdag känns låååångt borta just nu.

Kommentarer
Postat av: Anni

Klart vi inte hatar dig! Tycker snarare det är strongt av dig att inte kräkas. Förresten var det väl inte farligt och bra att du kunde njuta av bullarna.

Verkligen inte konstigt om du har det jobbigt idag!

Stor kram

2011-11-21 @ 19:14:53
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0