hästar

Hej vänner.
Inget särskilt som skulle hända idag utan just pga av det så var jag rädd för hur jag skulle hantera dagen.
Natten är alltid läskig då aldrig vet om jag kommer somna eller inte. Fick en läskig reaktion på stilnocten(igen) med ångest stress svettning och konstighet i kroppen. Säkert pga vinet men vågade inte somna pga det utan var vaken till ca halv 2 tog en dusch för att få ut det ur kroppen snabbare och piggna till.

Idag har jag släppt ut grannens hästar och sen varit ute på en skrittrunda. I början ville jag bara vända direkt då ångesten inte ville släppa. Men efter en stund gav den med sig och jag kunde njuta lite iaf.
Vovven var med och var helt överlycklig.
Har nu erbjudit mig att ta mockningen då har en sån jäkla energi/ångest som inte vill släppa, kanske det kan bli bättre med lite kroppsarbete.

15:47
Efter en dag med hästeriet inkl mockning vilket kändes jätteskönt att göra så sitter jag här i soffan med tårarna rinnande utmed kinderna efter en hets som heter duga och känner mig inte färdig på toan än behövde bara en liten paus, dricka vatten och vänta på nästa reklampaus i ANTM.

16:11
Fan heller att jag tänker låta monstret vinna ännu mer idag. Tar lite av Jennys jävlar anamma och ber demonen dra åt helvete.... tänker dessutom räcka långt finger och äta kvällsmaten jag tänkte hoppa över, så det så!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej linda, det verkar ju som att du hittat en strategi för att klara dagen,vad skönt isf. Men är ledsen att du ska behöva ha ångest:(



Undrar en sak: vet dina vänner (dina "verkliga" irl vänner ;)) om att du är sjuk? Hur mkt vet de om dina problem osv? Kramar Jenny

2011-11-01 @ 12:42:47
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du är bäst!!! Även om man så bara kan känna det där jävla anammat en enda minut så är det så jäkla gött. För då vet man att man vill! Just nu sitter jag ensam hemma. Sambon cyklar med hunden och jag känner mig lat. Men det är så det är just nu. Och så får det vara. Kram på dig och hoppas du får en skön natts sömn inatt<3

2011-11-01 @ 19:22:12
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Jenny

Godmorgon, hoppas SÅ att du mår bra idag<3 Kramar jenny

2011-11-02 @ 15:29:59
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0