Gris

Jag är på god väg att bli en stor äcklig jävla gris igen.
Tvingar i mig digestivekex efter att jag ätit alldeles för mycket middag, den står mig redan upp i halsen men ändå kan jag inte tänka på något annat än digestivekexen med räkost och förbannar att jag bara har en halv få. Får tvinga mig kvar i soffan för att inte sätta mig i bilen i morgonrock och köra och handla skit. Planerar redan för hur jag ska göra imorgon. Kommer inte kräkas ikväll vet jag redan men det gör det bara ännu äckligare.
Usch vad äcklig jag är.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skickar massa med kramar tillbaka.. det är tufft för dig också just nu. Önskar trots allt att du kunde sova inatt och kanske känner dig mindre destruktiv idag..?

2011-11-08 @ 05:59:42
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: Anni

Nej det är du inte. Du har en sjukdom, som är förfärlig på många sätt, men den gör dig inte äcklig.

Hoppas att du får en bättre dag idag!

(En strike blev det, men mest dubbelstreck...)

Kram

2011-11-08 @ 08:27:25
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0