Frostigt

Gomorron!
Första natten på ca 2 v utan Imovane vilket ju är bra. Gav mig fasiken på att jag inte skulle ta igår och tillslut somnade jag.
Men.....satan i gatan vad med mardrömmar jag haft, skitläskiga och när jag vaknat ur den ena och sen försökt somna om så har det kommit en ny i helt ny tappning.
Vaknat för en stund sedan och vågar inget annat än att vara vaken, har ju trots allt fått 8 h sömn inatt, om än väldigt orolig.

Ute är det alldeles vitt av frosten, så vackert. Väntar nog några timmar innan jag rider ut, får bli lite varmare först.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kära du!! Har nu läst igen mig lite i din blogg, hade missat massa inlägg nedan såg jag. Men du, vad skönt ändå att mötet med af, fk och vården kändes bra. Och det låter både mysigt och kul med hästarna tycker jag. Verkar så mysigt att bo som du gör:) Har du alltid bott på landet?



Jag har också förlängd sjukskrivning på halvtid. Får se hur länge när jag får hem läkarintyget. Ska även prova en ny stämningsstabiliserande medicin som ska komplettera min antidepp. kom inte ihåg vad den hette, men ska hämta ut den imorgon.



Kram Jenny

2011-11-16 @ 14:39:57
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0