svansen mellan benen

Lite mkt folk i stan om jag ska vara ärlig, kände mig lite som min vovve som mest gick med svansen mellan benen och orolig blick. Men det gick ganska bra iaf.
Varit ute i trägårn och röjt sen jag kom hem.
Nu ikväll kan jag väl känna att mitt humör sjunkit en hel del, har inte gjort det bättre av att jag inte ätit någon riktig mat idag utan bara chips kakor godis kanelkrans. Usch vad äckligt och ont i huvudet har jag fått av det också.
Hade ändå faktiskt haft lust att hitta på nått ikväll men alla mina vänner är på annat håll.
Rullgardinen är nerrullad, vattenspridaren e på i trägårn, vovven sussar gott berdvid mig i sängen och snart jag hoppas jag på att göra det samma. Stilnoctdags om 40min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0