Pillertrillare

Har börjat med en ny medicin... mot bipolär sjdm... ska vara stämningsutjämnande eller nått...kommer inte just nu ihåg vad den heter men tar typ flera veckor innan man är uppe i verksam dos.,.. visst på ett sätt känns det väl bra att trol fått en diagnos och på så sätt en förklaring på mycket men tänk om det inte är sant... tänk om jag inte har bipolär sjdm.... tänk så blir det inget bra av det här heller...utan bara ingenting som med all annan medicin jag provat... eller tänk om det är så att jag HAR bipolär sjdm....hur blir det då...vad innebär det
????????????????????????????????????????

Så äter just nu en massa piller: antidepp(cymbalta), levaxin, sömnpiller(stilnoct el imovane el propavan), den nya medicinen, ibland lite atarax, flourtabletter, vitaminer och så går det åt en hel del alvedon och panodil mot all jvla huvudvärk som ändå inte försvinner.

Ledsen om jag är sämsta bloggläsaren någonsin men just nu är det så jäkla jobbigt med maten och jag blir triggad av minsta lilla stavelse om mat så klarar inte riktigt av att kolla runt just nu. Men tänker så på er alla och hoppas snart kunna uppdatera mig om hur det är med er och inte bara vara självupptagen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Heken

Hejsan har oxå nyss fått diagnosen biopolär sjukdom.Känner mig precis som du,tänk om det inte är rätt?? börjat med medicin nu i veckan Lamotrigin tror jag dden heter. Hoppas du får en bra helg! kramar

2011-05-27 @ 21:50:32
Postat av: Anonym

Jag har också fått lamotrigin (lamictal) nyligen, de tror att jag har bipolär sjd också, ganska lindrig variant men ändå. Men jag är mest glad att den verkar hjälpa. Hoppas den gör det för dig också. även om du är bipolär så behöver det inte bli sämre, det kanske blir mycket bättre än tidigare när du blir mer stabil.

2011-05-27 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0