sola skiner är pigg men kommer inte upp ur sängen

Jodå solen skiner idag med och jag är egentligen pigg och har varit så sedan halv 9 men vad jag än tar mig för så kommer ångesten idag så jag har inte kommit upp än. Har försökt flera gånger men klarar det inte. Inte för att ångesten försvinner här i sängen men den är lite mildare inbillar jag mig. Känner att jag luktar svett och borde gå in i duschen, känner att jag är hungrig så borde gå upp och äta men bara tanken på att gå upp får hjärtat att krampa och magen att knyta sig. Trodde jag skulle komma upp nu vid elva eller det var min plan iaf men fick ta mig tillbaka till sängen igen. Åhhhh vad frustrerande det är, vill ju upp och ut i solen, vill känna energi och vilja och lust att ta mig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0