bara gör

Vill inget idag bara gör.

Träffade sjukgymnasten för första gången idag men kände att jag inte fick fram så mkt, hade inget att säga om mitt mående idag. Mår ingenting, positivt? Känner mig som en robot som bara gör det som förväntas av mig, jag anpassar mig till varje situation och bara gör. Känner inget, vill inget.

Träffade förresten psykologen igår och fick göra bläckplumpstest, fascinerande. Är det nån av er som gjort det någon gång? Får väl se nästa gång om det gav något, ska träffa henne först om 2 v, men ska träffa sjukgymnasten nästa vecka. Hon kändes bra, klok, ung, smal och vacker om nu det har någon betydelse. Men ffa kändes det bra att hon kändes klok. Sen att jag kände mig som en valross bredvid henne får jag bara försöka bortse ifrån.

Hoppas allt e bra med er, ledsen om jag är en usel webbvän just nu men ni finns i mina tankar även om jag inte syns så mkt.
kram


Kommentarer
Postat av: My

Vad är bläckplumstest?



Kramiz!

2011-03-05 @ 13:49:34
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0