stimm

Stimmig som attans, river i hela kroppen, vill bara ut och köra fooort och iväg och shoppa satan, vill skrika och gorma fastän jag inte är arg. Känns som ångest fast ändå inte, jobbigt, har känts så hela helgen. Kan det vara för att det har hänt så mkt i helgen? Men har ju varit roliga saker och ska ju inte ens jobba imorn. Vill inte ens tänka att det har nått med det bipolära att göra. Fattar inte riktigt det än, fattar inte hur det har med mig att göra. Vill bara hetsa eller dricka alkohol eller nått för att lugna ner kroppen.... tog ett glas rött innan och det hjälpte lite för stunden men nu stimmar kroppen igen.
Är ju så trött och vill bara sova, hoppas jag snart kan det också annars får det bli en tablett.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Påminner om hur jag har känt, framförallt när jag åt ssri. Har förstått att det i mitt fall troligen är bipolärt. Jag har som du nyligen fått veta att jag nog är bipolär, ganska milt i mitt fall men ändå besvärligt så klart. Tycker du ska nämna så till läkaren så att ni kan hitta rätt behandling. Kram!

2011-06-06 @ 00:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0