söndag

Känner mig lite låg just nu, tycker det ska bli jobbigt att inte få träffa psykologen under min semester då hon också har semester. Känns jobbigt att åka till jobb imorn, vet egentligen inte varför men har en sådan olustkänsla inför det.
Äter så jvla fel just nu, visst jag kräks inte men jag lever typ på godis orkar inte laga ngn mat.
Vill bara shoppa shoppa shoppa.

Vet att jag är usel på att skriva på era bloggar just nu, vet ju hur glad man blir av det. Men läser era bloggar hela tiden iaf, bara så ni vet.

kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Läser din också hjärtat.. känn ingen press att kommentera, gör det du orkar. Vill inte heller gå till jobbet imorgon:( Men ska börja med frukost innan jag bestämmer mig (dock känns allt så meningslöst och tråkigt just nu, hittar ingen glädje eller längtan i NÅGONTING!!). sov gott sen, kram..

2011-06-19 @ 21:54:17
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: lena

vill bara skicka över en stor kram till dig...

2011-06-20 @ 07:08:29
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0