svalka i regnet

Sitter ute i regnet och kylan för att svalka min febriga kropp, känner att svetten börjat rinna....usch känner mig så ofräsch och all känsla av positivitet av att inte äta så mkt är överskuggat av det faktum att jag inte kan röra mig nästan alls och att magen är jättesvullen givetvis pga min stackars sjuka mage och tarm men det får ändå det att spritta i hjärnan av avsky och ångest över att tänk om jag faktiskt går upp i vikt!!!!!! Galet jag vet men denna sjukdom ÄR galen och allt annat än logisk.
Måste nog in i duschen igen för att duscha av min svettiga kropp :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kram<3

2011-07-24 @ 20:14:29
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0