söndagsmorgon och sola skiner

Vaknar och det är sol ute...idag igen... Det var jobbigt igår men då lyckades jag ta mig upp och ut för jag ville ju egentligen komma ut i solen även om jag egentligen inte orkade. Som sagt sol idag igen men än så länge får den vänta jobbig bara att ta mig upp ur sängen idag. Tankarna far om allt jag MÅSTE göra idag, allt jag inte gjorde det igår, eftersom jag var ute i solen istället. Tvätta, städa, laga mat, plugga, gå långpromenad (de sista 2 gjorde jag även igår men måste idag igen).
Mornarna är jobbiga, glad idag att jag kunnat sova till halv 10 iaf med bara några vakningar inatt/imorse. Kanske att jag kommit ikapp lite iaf.
Anmält mig till tentamen i mars och har börjat nojja mig över att jag ska bli sjuk då. Har ju önskat att jag skulle få bli sjuk för att slippa vardagen men det hade varit typiskt om jag blev det just då. Oron gnager i mig.
Känner mig lite piggare i huvudet idag men armarna och händerna är fortfarande trötta och slöa. Känns som dom nästan sover, är stumma och sticker lite i dem. Jobbigt att flytta fingararna de känns torra, stela och stumma som om de är svullna, vilket de inte är.
Tänkte göra nått med lax idag, köpte en massa billig i fredags. Har ingen inspiration till vad så kom gärna med tips.

Kommentarer
Postat av: My

Enkel stekt lax med potatis och dillsås och grönsaker är gott. Dessutom går det snabbt och enkelt att göra.



Kram på dig!

2011-02-13 @ 10:38:10
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Matilda

Ugnstekt med pesto! Blanda creme fraiche med pesto & täck laxfiléerna, stoppa in i ugnen (vet inte hur länge, men som vanligt när man ugnssteker lax). Vi brukar ha rotsaker i ugnen samtidigt, morötter, potatis, palsternacka & rödlök. Även gott att äta samma sak, men med såsen kall bredvid istället för på laxen. Kram

2011-02-13 @ 15:38:17
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0