snäckor

Var en tuff morgon men på eftermiddagen tog jag mig iväg och gick på stranden iaf och efter en promenad tog jag det lugnt och plockade snäckor. Kände att jag fick några timmars relif men sen jag kom hem och har ätit middag så har det rasat igen och vill inget hellre än att sätta mig i bilen och köra till affären. Vet inte hur jag ska kunna ta mig till jobb imorn men måste. En dag är ok att vara hemma med "PMS" men inte mer. Ångrar att jag inte ringde min psykolog tidigare idag men då kände jag inte att jag behövde det men nu behövs det.

Tack för era snälla kommentarer blir så glad varje gång någon skriver till mig, det betyder att jag inte är ensam och att det finns folk som faktiskt läser det jag skriver och tar sig tid att skriva några ord.
Kram

Kommentarer
Postat av: My

Jag blir glad av dina ord också :)



Kramar Om!

2011-08-09 @ 09:39:59
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag tittar till dig varje dag<3

KRAMAR



Ps, jag förstår PRECIS hur du känner när det gäller jobbet... ds.

2011-08-09 @ 17:15:10
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0