Ska säga upp mig

Åhhh e sååå gottesugen men som tur är har jag druckit ett glas vin så kommer ingenstans.

Har bestämt mig nu att säga upp mig i veckan, före onsdag så jag bara har 2 mån uppsägning.
Ska på jobbsamtal i Göteborg nästa fredag vilket ska bli kul och spännande. Men fattar nog inte riktigt vad som händer och kan inte riktigt greppa vad som är på väg att ske. Men vet iaf att på denna arbetsplatsen kommer jag aldrig kunna bli friskt eller må bra.
Kanske att jag förhastar mig med att söka nya jobb men hur ska jag kunna göra något annat?

Usch nu pockar ångesten på min uppmärksamhet igen, ska nog försöka ta mig ut på en promenad för vågar inte ta en atarax nu när jag har druckit vin. Måste dessutom ta stilnoct och ev propavan till natten så jag får sova ordentligt. Kanske jag ska ta en halv propavan redan nu så den hinner verka?

Kommentarer
Postat av: maria

duktiga duktiga du!!! även fast jag inte känner dig så blir jag sååå glad för ditt beslut!!! var inte rädd, det här är ett kanonbra val!!!!

och din styrka smittar av sig, via alla tusentals meter av datorkablar och hamnar i mitt lilla kök och får mig att också göra modiga saker :)!!!!

2011-08-26 @ 20:01:20
Postat av: Jenny

Jag står bakom dig vad du än beslutar dig för med jobbet. Följ ditt hjärta<3 Kram Jenny

2011-08-27 @ 04:19:11
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0