kräftskiva

Gick nästan, kände mig så glad och hade så kul men så gick jag själv till mitt lilla hus för att kissa, hämta vin och diska upp lite och då kom det över mig och jag kunde inte motstå, hade ätit en så jäkla massa godis kände sdet som och bröd och paj så jag ställde mig över toan och ja ni vet...
Kände mig så lätt, energirik, pigg och glad efteråt och dansade satan, svettades så in och åt inte en bit till.

Inte riktigt som jag tänkt mig men har trots det haft en mkt rolig och trevlig kväll och känner mig ganska lugn och ändå glad över mitt felaktiga beslut, lägger mig utan ångest.

Varit helt jäkla toppad ikväll och vet inte riktigt vart jag fått energin ifrån.
Natti

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas du fick sovit gott :)

2011-08-28 @ 11:14:13
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0