Go lördag

Gomorron!
Tack snälla Maria och Jenny för er stöttning.

Så glad att jag tog både propavan och stilnoct för hjärnan snurrade rejält när jag låg i sängen. Inte om mitt beslut om att säga upp mig för det känns ganska förankrat och rätt. Men om huruvida jag ska eller inte ska eller bör söka jobb nu direkt eller kanske avvakta tills jag lite mer hur mitt mående kommer att vara. Väntar nog i vilket fall att skicka något mer tills jag varit på anställningsintervjun på fredag. Har ett frankerat och klart brev som sitter på kylen men låter det hänga kvar och inte stressa iväg med några beslut eller handlingar.

Ikväll är det kräftskiva och jag ska verkligen försöka att äta lite mat nu på dan. Har ätit frukost men ska äta lite i em också så att jag inte som vanligt svälter mig innan fest och så mår jag illa som f-n när man väl sätter sig vid bordet och har massor av ångest i kroppen. Tror nog jag ska kunna klara det.

Ha en go lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0